مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-05سياسي

ملاطفت و مراقبت دو مؤلفه اصلی پلیس است


نماینده ولی فقیه در استان یزد ملاطفت و مراقبت را دو مؤلفه اصلی برای پلیس دانست و گفت: پلیس باید مراقب حرکت های مخلان نظم و امنیت باشد و تلاش کند با تیزبینی، - آسایش و امنیت مردم را تامین کند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد ضمن قدردانی از فعالیت های پلیس در راستای کشف جرائم و حفظ امنیت مردم، اظهار کرد: امسال تمهیدات بسیار خوبی برای تامین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی اندیشیده شده بود و هماهنگی خوبی بین پلیس و دستگاه های مختلف بود.

وی با بیان اینکه خانواده ها یزد را برای سفر انتخاب می کنند به این دلیل که یزد را همواره استانی امن از نظر اخلاقی، روحی و اجتماعی می دانند، افزود: حضور پلیس سبب شده بود که این حس امنیت امسال در گردشگران تقویت شود.

ناصری با اشاره به اینکه پلیس یزد ضمن مراقبت، مدارا و ملایمت در رفتار با مردم و حتی متخلفان را رعایت می کردند، عنوان کرد: این رفتارها سبب رضایت مردم است و مردم در کنار پلیس با چنین روحیاتی احساس امنیت می کنند.

امام جمعه یزد ادامه داد: لازمه کار برای خدا و برای رضای خدا و خدمت به مردم همین است که به دنبال فراهم کردن آسایش مردم باشیم و در این صورت است که خدمت به بندگان خدا، مورد رضایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاطفت و مراقبت دو مؤلفه اصلی پلیس است

ملاطفت و مراقبت دو مؤلفه اصلی پلیس است