مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-05سياسي

گل ریزان ماه رمضان برای آزادی 96 زندانی در اصفهان


مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به حدود یک هزار زندانی جرائم غیر عمد و محکومان مالی در زندان های استان، گفت: بیش از 96 پرونده از زندانیان واجد شرایط در ستاد دیه استان برای ماه مبارک رمضان آماده شده است.

- اسدالله گرجی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری برنامه یک شهر ضیافت همچون سال های گذشته در ماه رمضان، اظهار کرد: امیدواریم با کمک خیرین و مردم نیکوکار اصفهان بتوانیم زمینه آزادی تعدادی از زندانیان واجد شرایط را در این ماه فراهم کنیم.

وی با اعلام اینکه بیش از 96 پرونده از زندانیان واجد شرایط در ستاد دیه استان برای ماه مبارک رمضان آماده است، گفت: این زندانیان شرایطی داشتند ازجمله اینکه جرم دیگری نداشته اند، مدت طولانی در زندان بوده اند، حسن رفتار داشته اند، شرایط خاصی دارند و پرونده های آن ها کامل است، به طوری که همه بررسی های لازم انجام شده و همه حوزه های مربوطه نظر داده اند که باید به آزادی آن ها کمک شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان افزود: از 96 نفر زندانی که پرونده آن ها برای آزادی در ماه مبارک رمضان آماده شده، دو نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی گفت: تعداد کل زندانیانی که به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان های استان هستند حدود یک هزار نفر است که به طور متوسط هر نفر از آن ها 40 میلیون تومان برای آزادی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل ریزان ماه رمضان برای آزادی 96 زندانی در اصفهان

گل ریزان ماه رمضان برای آزادی 96 زندانی در اصفهان