مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 04:572022-04-05اقتصادي

فعالیت معدنی علت رانش زمین در «للجار» مرزن آباد/ مجوز جدید صادر نشود


فرماندار چالوس با بیان اینکه رانش جنگل در منطقه للجار مرزن آباد ناشی از فعالیت معدنی بوده است، گفت: هیچ مجوز جدید معادن در مرزن آباد نباید صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، به دنبال انتشار تصاویر از رانش جنگل در منطقه للجار مرزن آباد و طی بازدید میدانی مسؤولان مربوطه، علی قاسمی فرماندار چالوس علت حادثه رانش را احداث پله استخراجی و فعالیت معدنی اعلام و اظهار کرد: این رانش حدود چهار ماه قبل در ضلع شرقی جاده روستایی سنار رخ داده است.

وی گفت: فعالیت معدنی در منطقه رانشی للجار که حسب گزارش احتمال ریزش مجدد هم دارد، تا اطلاع ثانوی تعطیل و باید مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه منطقه للجار حالت لغزش و ریزش را دارد، عنوان کرد: مجوزهای که صادره باید کارشناسی و ارزیابی شود تا منطقه ای که طبیعتا دارای ماهیت لغزش و ریزش است، را تحریک نکند و کمتر دچار تخریب منابع طبیعی و مشکلات زیست محیطی باشیم.

قاسمی با بیان اینکه در بسیاری از مناطق مرزن آباد با این مشکل مواجه هستیم، اظهار کرد: دستگاه های صادرکننده مجوز به دلیل شرایط منطقه باید دقیق تر بررسی و حتما گزارش ارزیابی داشته باشند.

فرماندار چالوس ضمن بیان اینکه حمایت ما از بخش خصوصی فعالیت معدنی تابع شرایطی است، خاطر نشان کرد: شرط حمایت از این بخش، حفظ محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معدنی علت رانش زمین در «للجار» مرزن آباد/ مجوز جدید صادر نشود

فعالیت معدنی علت رانش زمین در «للجار» مرزن آباد/ مجوز جدید صادر نشود