مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 02:172022-04-04سياسي

موافقت اصل 90 با افزایش ظرفیت رشته های پزشکی


گزارش کمیسیون اصل 90 پیرامون آسیب شناسی روند پیگیری و تصویب افزایش ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی بررسی و به تصویب اعضای کمیسیون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون گزارش کمیسیون اصل 90 پیرامون آسیب شناسی روند پیگیری و تصویب افزایش ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی بررسی و به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

وی اظهار کرد:گزارش عملکرد کمیسیون درخصوص پیگیری افزایش ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت می شود.

نماینده تهران در مجلس افزود: از آنجایی که برخورداری از خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبت های پزشکی از مهمترین حقوق هر فرد بوده و تامین آن براساس اصل 29 قانون اساسی یکی از تعهدات حاکمیتی است و همچنین مبارزه با هرگونه انحصارطلبی و رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه مردم براساس بند 9 اصل سوم قانون اساسی از دیگر تعهدات دولت است، یکی از بزرگترین معضلات نظام سلامت، دسترسی ناکافی مردم به خدمات بهداشتی است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: کمبود پزشکی به ویژه پزشک متخصص از جمله مهمترین عوامل تشدید معضلات مذکور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصل 90 با افزایش ظرفیت رشته های پزشکی

موافقت اصل 90 با افزایش ظرفیت رشته های پزشکی