مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-04دانش

طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان


از اساتید و مدیران گروه انتظار می رود با دانشجویان تعامل نزدیک داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز حضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه ها، ظهر امروز با حضور در دانشکده های علوم و فناوری های همگرا و مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، از روند حضوری شدن کلاس های آموزشی بازدید و از نزدیک با دانشجویان و اساتید گفت وگو کرد.

وی ضمن خیرمقدم به اساتید و دانشجویان، از همکاری و مساعدت اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری غیرحضوری کلاس ها در همه گیری کرونا قدردانی کرد و افزود: غیرحضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه بی تردید نقایصی به همراه داشته که انتظار می رود دانشجویان و اساتید در رفع نقایص به وجود آمده بکوشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: پس از دو سال وقفه حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، از مدیران گروه و اساتید انتظار می رود که در بین دانشجویان حضور یافته و در تعامل نزدیک با دانشجویان، به تربیت و آموزش آنها بپردازند.

 طهرانچی در گفت وگو با مدیران گروه های آموزشی مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات، از آنها خواست مدلی مشابه مدل رشته های علوم پزشکی طراحی کنند که دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان

طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان