مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-04دانش

درخواست رییس دانشگاه آزاد از اساتید و دانشجویان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه خواست که در رفع نقایص به وجود آمده در دوران آموزش مجازی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در دومین روز حضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه ها، ظهر امروز با حضور در دانشکده های علوم و فناوری های همگرا و مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، از روند حضوری شدن کلاس های آموزشی بازدید و از نزدیک با دانشجویان و اساتید گفت وگو کرد.

وی از همکاری و مساعدت اعضای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری غیرحضوری کلاس ها در همه گیری کرونا قدردانی کرد و گفت: غیرحضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه بی تردید نقایصی به همراه داشته که انتظار می رود دانشجویان و اساتید در رفع نقایص به وجود آمده بکوشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: پس از دو سال وقفه ی حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، از مدیران گروه و اساتید انتظار می رود که در بین دانشجویان حضور یافته و در تعامل نزدیک با دانشجویان، به تربیت و آموزش آنها بپردازند.

دکتر طهرانچی در گفت وگو با مدیران گروه های آموزشی مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات، از آنها خواست مدلی مشابه مدل رشته های علوم پزشکی طراحی کنند که دانشجویان مدیریت و اقتصاد نیز مانند دانشجویان پرستاری و علوم پزشکی که آموزش های عملی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس دانشگاه آزاد از اساتید و دانشجویان

درخواست رییس دانشگاه آزاد از اساتید و دانشجویان