مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-04اجتماعي

طرح ضیافت الهی در 26 بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طرح صیافت الهی شامل محافل قرآنی، جلسات تفسیر و توزیع بسته ها معیشتی بین خانواده ها کم بضاعت است.

- در خصوص طرح ضیافت الهی اذعان کرد: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان است که در طول ماه مبارک در بیست و شش 26 بقعه متبرکه در سطح استان قزوین اجرا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: برای اجرای این طرح بیست و دو مُبلغ از قم و دوازده مُبلغ بومی فعالیت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: بیست و شش بقعه در سطح استان شامل این طرح هستند که تمامی بقعه های شهر قزوین و چندین بقعه از اطراف و شهرستان ها دیگر استان که عبارت اند از بقعه سید علی شارینی در شهرستان شال، منور خاتون در دانسفهان، امامزاده عبدالقهار کلنجین در آوج و امامزاده سلیمان در شهرستان البرز طرح ضیافت الهی را برگزار می کنند.

این مسئول در خصوص برنامه هایی که تحت عنوان ضیافت الهی برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: این طرح شامل برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی، جزءخوانی و اعزام مبلغ به روستاها محروم، توزیع بسته معیشتی به خانواده ها کم بضاعت، جلسات تفسیر قرآن با حضور مفسر مجرب از قم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضیافت الهی در 26 بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود

طرح ضیافت الهی در 26 بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود