مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-04سياسي

اجرای رزمایش امنیت غذایی پایدار در کازرون


رزمایش جهاد ملی امنیت غذایی پایدار، در شهرستان کازرون و با هدف واکسیناسیون رایگان دام های سبک و سنگین، اجرایی شد.

- رزمایش جهاد ملی امنیت غذایی پایدار، با همکاری دستگاه های مختلف و با هدف واکسیناسیون دام های سبک و سنگین طی روزهای هشتم تا دوازدهم فروردین امسال در شهرستان کازرون از توابع استان فارس اجرایی شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون دوشنبه 15 فروردین در این خصوص به خبرنگاران گفت: این رزمایش با همکاری و مشارکت ادارات دامپزشکی، جهاد کشاورزی، امور عشایری و گروه های جهادی بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون طی یک دوره زمانی چهارروزه اجرا شد.

سرهنگ غلامرضا توکل ادامه داد: امروزه رعایت اصول کشاورزی پایدار، منجر به امنیت غذایی و تامین نیازهای غذایی اساسی نسل های حاضر و آتی، حفظ و ارتقای ظرفیت تولید منابع طبیعی، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، کاهش آسیب پذیری بخش کشاورزی نسبت به تهدیدهای طبیعی، اقتصادی، اجتماعی و تقویت خوداتکایی این بخش، ایجاد مشاغل دائمی و شرایط مناسب کار و زندگی برای افرادی که در این بخش فعالیت دارند می شود.

مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون نیز گفت: در این رزمایش واکسیناسیون حدود 25 هزار راس دام سبک و سنگین توسط سه گروه جهادی شهدای کشاورزی بسیج مهندسین جامعه کشاورزی کازرون انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش امنیت غذایی پایدار در کازرون

اجرای رزمایش امنیت غذایی پایدار در کازرون