مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-04دانش

از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اکبری فرد، سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: - سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان از فعالیت های آموزشی دانشگاه همزمان با آغاز سال نو و فرارسیدن ماه مهمانی خدا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اکبری فرد، سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: فعالیت های آموزشی در دانشگاه شهید باهنر کرمان از آبان ماه سال 1400 در مقطع تحصیلات تکمیلی و در دروس آزمایشگاهی و عملی به صورت حضوری بوده است.

وی افزود: در سال نو فعالیت های آموزشی برای کلیه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری است و دانشگاه از هفته آینده شاهد حضور دانشجویان در سطح دانشگاه و خوابگاه ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: فعالیت های آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی همانند سال قبل در حال انجام است و طبق روال گذشته، آموزش حضوری تداوم دارد.

سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: فعالیت آموزشی برای تمامی مقاطع تحصیلی مخصوصاً دوره های کارشناسی که به خاطر شیوع بیماری کووید 19 انجام نشد و نواقصی هم داشت عملاً از هفته آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد و تصمیمی که در هیأت رییسه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان

از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان