مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-04سياسي

فراخوان ثبت نام از ناشران فرهنگی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم


بخش نشر مکتوب و دیجیتال بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام ناشران علاقه مند به حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

- بخش نشر مکتوب و دیجیتال بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام ناشران علاقه مند به حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این فراخوان به این شرح است: قابل توجه ناشران محترم بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ 27 فرودین تا 9 اردیبهشت ماه سال 1401 در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود .

بدینوسیله از تمامی ناشرانی که آثار و تولیدات قابل توجهی در حوزه علوم قرآنی و عترت دارند دعوت به عمل می آید برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی، از روز سه شنبه مورخ 1401/01/09 به مدت یک هفته با مراجعه به میدان بهارستان- ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی-طبقه دوم -اتاق 234 خانم سلامتی و شماره تماس 38513348 و یا در ساعات غیر اداری از طریق واتساپ به شماره 09033163663 نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

شایان ذکر است این ثبت نام هیچ گونه حقی را از حیث تخصیص غرفه برای ناشران ایجاد نمی کند و صرفا اعلام آمادگی ناشر برای حضور در نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ثبت نام از ناشران فرهنگی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

فراخوان ثبت نام از ناشران فرهنگی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم