مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-04اقتصادي

خط دوم طرح انتقال آب شیراز از سد درودزن تاتیرماه بهره برداری شود


خط دوم طرح تامین آب شیراز از سد درودزن باید تا انتهای تیرماه امسال تجهیز و آماده بهره برداری شود.

- ، محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی تامین آب مناطق دارای تنش استان فارس، با اشاره به ضرورت تامین آب و تشکیل قرارگاه منابع آب، گفت: یکی از وظایف قرارگاه تامین منابع آب واحدهای صنعتی و باغ شهرها از محل پساب فاضلاب برای بهره برداری ظرف سه سال آینده است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پروژه های اولویت داری که نیاز به حمایت جدی وزیر نیرو دارد باید آماده و در جلسه ای که هفته آتی با وزیر برگزار خواهد شد، مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه به سرانجام رساندن و تکمیل پروژه های دارای اولویت باید محور اصلی تلاش ها باشد، گفت: پروژه هایی که باعث جلوگیری از هدر رفت و کاهش مصرف آب می شود با جدیت دنبال شود هر چند که کاهش مصرف منابع آب از طریق فرهنگ سازی، برخورد قانونی با حفر چاه های غیرمجاز و نظام تعرفه بندی براساس میزان مصرف منابع آب محقق می شود.

استاندار فارس همچنین به سازمان برنامه ریزی و توسعه استان تکلیف کرد تا موضوع اعتبار جهت تامین و نگهداری را براساس اولویت بندی ارائه شده توسط آبفا مدنظر قرار دهد و با تاکید بر این مطلب که باید 8 منبع اعتباری برای پروژه های دارای اولویت مدنظر مدیران قرار گیرد، ادامه داد: براساس جدولی که در اختیار مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط دوم طرح انتقال آب شیراز از سد درودزن تاتیرماه بهره برداری شود

خط دوم طرح انتقال آب شیراز از سد درودزن تاتیرماه بهره برداری شود