مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-04سياسي

اجرای طرح ضیافت الهی در 25 بقاع متبرکه کرمانشاه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در 25 بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در 25 بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها با هدف انس با معارف قرآن کریم، ارتقا فضای معنوی جامعه و ترویج فرهنگ دعا و مناجات با حضور مبلغین اعزامی و روحانیون استان کرمانشاه در بقاع متبرکه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی کرسی های تفسیر قرآن کریم با استفاده از اساتید تفسیر اعزامی از حوزه علمیه قم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای مراسم جزخوانی، اجرای برنامه های ویژه بانوان، جوانان و نوجوانان از جمله برنامه های طرح ضیافت الهی است.

وی در ادامه برنامه های طرح ضیافت الهی گفت: بیان احکام تخصصی، کلاس های قرائت، روخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم، جلسات تفسیری و اخلاقی، داستان های قرآنی، مباحث اخلاقی و اجتماعی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای ایام ماه مبارک رمضان است.

صالحی با اشاره به برپایی سفره های افطاری خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضیافت الهی در 25 بقاع متبرکه کرمانشاه

اجرای طرح ضیافت الهی در 25 بقاع متبرکه کرمانشاه