مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-04سياسي

توافق خوب در وین یعنی حفظ عزت ملی همراه با انتفاع اقتصادی


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با تأکید بر ضرورت دستیابی به توافق خوب در مذاکرات وین گفت: توافق خوب یعنی حفظ عزت ملی در عین انتفاع اقتصادی مردم از توافق.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  حجت الاسلام حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم خرمدره و ابهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با بیان اینکه حاکمیت تفکر انقلابی در قوای سه گانه بعد از بن بست تفکر غربگرا امید به حل مشکلات را در مردم افزایش داده است، اظهار داشت: مردم از اینکه رییس جمهور جهادی جایگزین رییس جمهور خانه نشین و چشم دوخته به دشمن شده، خوشحال هستند اما دو مسأله دولت انقلابی را تهدید می کند.

وی در توضیح این دو تهدید گفت: تهدید نخست نفوذ عناصر غیرانقلابی در این دولت است که 8 سال حاکمیت دولت غربگرا زمینه نفوذ این افراد را فراهم کرده است؛ تهدید دوم نیز نفوذ دستگاه فکری و محاسباتی غیرانقلابی است که همچنان در بخش هایی از دولت مثل آب، برق و مسکن جریان دارد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وعده های دولت انقلابی نه با وجود نفوذی های دولت غربگرای گذشته و نه با متأثران از تفکر و دستگاه محاسباتی غربی، قابل تحقق نخواهد بود.

شجاعی علی آبادی در ادامه به مذاکرات ایران و 1+4 در وین با هدف لغو تحریم ها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق خوب در وین یعنی حفظ عزت ملی همراه با انتفاع اقتصادی

توافق خوب در وین یعنی حفظ عزت ملی همراه با انتفاع اقتصادی