مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-04اقتصادي

844 میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد 844 میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به کاربردی سازی پایان نامه ها و پژوهش ها اختصاص یافت.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، پرداخت یارانه و اجرای طرح های تخفیفی در واقع ابزاری برای ترغیب فعالان آزمایشگاهی به ارتقای کیفیت محصولات و خدمات محسوب می شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه این تخفیفات به اعضای خود به آن ها مجال می دهد تا بتوانند ایده ها و طرح های خود را تجاری سازی کنند و خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مردم ارائه کنند.

این یارانه ها که در قالب طرح های تخفیفات دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیئت علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت های دانش بنیان، منتخبان پسادکتری و سرآمدان علمی ارائه می شود وسیله ای برای ترغیب اعضا برای بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات شده است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی تاکنون اعتبارت دریافت خدمات آزمایشگاهی را به تعداد قابل توجهی از مشتریان ارائه داده است؛ به طوری که این میزان در سال 1400، به بیش از 320 میلیارد ریال رسید و در مجموع سال های فعالیت این باشگاه، بیش از 844 میلیارد ریال یارانه در خدمت کاربردی سازی پایان نامه ها، توسعه پژوهش ها، ارتقای کیفیت محصولات و توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

844 میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد

844 میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد