مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-04سياسي

بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

- حسن رمضانی، امروز دوشنبه 15 فروردین به رسانه های گروهی اعلام کرد: از ابتدای 27 اسفند 1400هم زمان با آغاز سفرهای نوروزی تا 13 فروردین، 20 هزار و 83 نفر از موزه های استان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی افزود: از این تعداد 10 هزار و 227 نفر مربوط به بازدیدکنندگان موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و 9 هزار و 856 نفر بازدیدکنندگان موزه های خصوصی بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمضانی گفت: در جمع موزه های تحت پوشش میراث موزه های باستان شناسی، مردم شناسی و مشاهیر و مفاخرملی باغ اکبریه بیرجند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند؛ موزه مردم شناسی طبس نیز در بین موزه های شهرستانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: از میان شش موزه خصوصی استان نیز، موزه های میراث زمین طبس، موزه لباس و منسوجات سنتی و موزه عروسک به ترتیب رتبه های اول تا سوم آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی

بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی