مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-04اجتماعي

ماجرای تردد اهالی روستاهای سرصحرا و خواجه انور با سیم بکسل !+فیلم


صبح امروز فیلمی از عبور خطرناک اهالی روستاهای سرصحرا خواجه انور شهرستان دزپارت با سیم بکسل در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

-     توضیحات سرپرست فرمانداری دزپارت مجید رحمانی، سرپرست فرمانداری دزپارت در این خصوص اظهار کرد:روستا های خواجه انور و سر صحرا دو روستای بخش مرکزی شهرستان دزپارت در ارتفاع 2 هزار و 600 متر از سطح دریا قرار دارند.

وی ادامه داد:این مسیر فرعی بوده و در فصل زمستان به دلیل کوهستانی و برف گیر بودن این روستا یک الی 2 ماه راه ارتباطی آن ها بسته می شود که در صورت تداوم  بارش برف  بازگشایی راه ارتباطی کمی زمان می برد.

رحمانی گفت:میان این روستاهادره ای رودخانه ای به عمق 100 متر وجود دارد که تنها راه عبور از آن استفاده از وسیله ای به نام جره با بکسل است که بر بالای رودخانه قرار داردو اهالی روستا ناچارند ازسیم بکسل برای جابجایی استفاده کنند وی ادامه داد:با هماهنگی صورت گرفته با فرماندار  شهرستان اردل مقرر شد از محل اعتبارات عشایر و ستاد بحران استان چهارمحال و بختیاری و همکاری فرماندار دزپارت گهواره ای در مسیر سیم بکسل طراحی شود تا اهالی بتوانداستفاده کنند رحمانی گفت:روستا های سر صحرا وخواجه انور در مرز شهرستان های اردل و دزپارت از توابع استان های چهارمحال و بختیاری وخوزستان واقع شده اند ودر مجموع بین 30 تا50 خانوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تردد اهالی روستاهای سرصحرا و خواجه انور با سیم بکسل !+فیلم

ماجرای تردد اهالی روستاهای سرصحرا و خواجه انور با سیم بکسل !+فیلم