مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-04اقتصادي

خط دوم انتقال آب درودزن به شیراز تا تیرماه کامل شود


استاندار فارس تاکید کرد که خط دوم طرح تامین آب شیراز از سد درودزن باید تا انتهای تیرماه امسال تجهیز و آماده بهره برداری شود.

- محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی تامین آب مناطق دارای تنش استان فارس، با اشاره به ضرورت تامین آب و تشکیل قرارگاه منابع آب، گفت: یکی از وظایف قرارگاه تامین منابع آب واحدهای صنعتی و باغ شهرها از محل پساب فاضلاب برای بهره برداری ظرف سه سال آینده است که باید مدنظر قرار گیرد.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: پروژه های اولویت داری که نیاز به حمایت جدی وزیر نیرو دارد باید آماده و در جلسه ای که هفته آتی با وزیر برگزار خواهد شد، مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه به سرانجام رساندن و تکمیل پروژه های دارای اولویت باید محور اصلی تلاش ها باشد، گفت: پروژه هایی که باعث جلوگیری از هدر رفت و کاهش مصرف آب می شود با جدیت دنبال شود هر چند که کاهش مصرف منابع آب از طریق فرهنگ سازی، برخورد قانونی با حفر چاه های غیرمجاز و نظام تعرفه بندی براساس میزان مصرف منابع آب محقق می شود.

استاندار فارس همچنین به سازمان برنامه ریزی و توسعه استان تکلیف کرد تا موضوع اعتبار جهت تامین و نگهداری را براساس اولویت بندی ارائه شده توسط آبفا مدنظر قرار دهد و با تاکید بر این مطلب که باید 8 منبع اعتباری برای پروژه های دارای اولویت مدنظر مدیران قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط دوم انتقال آب درودزن به شیراز تا تیرماه کامل شود

خط دوم انتقال آب درودزن به شیراز تا تیرماه کامل شود