مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-04اقتصادي

گسترش استفاده از بتن غلتکی در پروژه های توسعه و مرمت معابر


سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تولید و تحویل بیش از 1860 تن بتن غلتکی با هدف بهسازی و مرمت اساسی روکش آسفالت بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

- سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تولید و تحویل بیش از 1860 تن بتن غلتکی با هدف بهسازی و مرمت اساسی روکش آسفالت بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود حق لطفی با اشاره به تقاضای 10 هزار تن بتن غلتکی از سوی شهرداری منطقه 13 به منظور بهسازی و مرمت اساسی روکش آسفالت بزرگراه شهید یاسینی، از تامین بیش از 1860 تن بتن غلتکی طی هفته پایانی اسفندماه سال 1400 خبر داد و گفت: فعالیت کارخانه بتن غلتکی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با هدف پشتیبانی از عملیات بهسازی بزرگراه شهید یاسینی در فروردین ماه امسال نیز ادامه خواهد یافت.

وی همچنین با بیان آنکه اجرای اقدامات مرمتی در عوارضی تهران- قم و فعالیت های عمرانی در تقاطع بزرگراه شهید کاظمی با بلوار شکوفه در محدوده منطقه 19 نیز با بهره گیری از بتن غلتکی تولید شده در همین کارخانه صورت پذیرفته است، یادآور شد: طی ماه های دی و بهمن سال 1400 بالغ بر 3100 تن بتن غلتکی برای اجرا در عوارضی تهران- قم و در اسفند ماه سال گذشته حدود 330 تن جهت زیرسازی دسترسی های در حال تکمیل تقاطع کاظمی –شکوفه تولید و تحویل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش استفاده از بتن غلتکی در پروژه های توسعه و مرمت معابر

گسترش استفاده از بتن غلتکی در پروژه های توسعه و مرمت معابر