مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-04ورزشي

حرف های جنجالی محمد دادکان درباره دختران ایرانی در دبی


این همه فحشا می شود، در همان مشهدی که زنان را راه ندادند استادیوم، کسی نمی آید از دین حرف نمی زند.

اما اگر یک دختر بخواهد فوتبال ببیند دین می رود زیر سوال؟ - این همه فحشا می شود، در همان مشهدی که زنان را راه ندادند استادیوم، کسی نمی آید از دین حرف نمی زند.

اما اگر یک دختر بخواهد فوتبال ببیند دین می رود زیر سوال؟ اعتماد نوشت: محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال حرف های جنجالی درباره عدم ورود زنان به ورزشگاه مطرح می کند.

تیم ملی ایران در شرایطی در آخرین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی در مشهد از تیم لبنان پذیرایی کرد که اجازه ورود زنان به ورزشگاه در آن بازی داده نشد و از آن بدتر اینکه با زنانی که قصد داشتند این بازی را از نزدیک تماشا کنند، برخورد تندی شد.

راه ندادن زنان به ورزشگاه برای آن دیدار حواشی زیادی در پی داشت و حتی فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال درباره این اتفاقات توضیح خواسته است.

بسیاری از چهره های ورزشی، سیاسی و هنری بعد از آن حادثه و استقبال از زنان با اسپری فلفل، نسبت به این مورد واکنش های تندی نشان داده اند، ولی حالا محمد دادکان، رییس سابق فدارسیون فوتبال در گفتگو با اعتماد، صحبت های جنجالی مطرح کرده و گفته اگر کسی از مسئولین دلش برای زنان ایرانی می سوزد باید به فکر آن هایی باشند که به دلیل کار نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های جنجالی محمد دادکان درباره دختران ایرانی در دبی

حرف های جنجالی محمد دادکان درباره دختران ایرانی در دبی