مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-04سياسي

تخریب 40 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند/4 هکتار آزادسازی شد


فرماندار دماوند از تخریب 40 فقره ساخت و ساز غیر مجاز طی ایام نوروز 1401 در این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام 4 هکتار از اراضی آزادسازی شده است.

- ، رضا طاهرخانی صبح دوشنبه در دیدار با شکری، رییس اداره منابع طبیعی دماوند با تأکید بر لزوم حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی شهرستان بیان داشت: منابع طبیعی ثروت ملی است و همه باید در جهت حفظ و حراست از این ثروت ملی و انتقال به نسل های آینده تلاش کنند.

طاهرخانی افزود: صیانت از منابع طبیعی نه تنها وظیفه دولت بلکه وظیفه و تکلیفی بر دوش آحاد ملت است.

فرماندار دماوند با تأکید بر لزوم پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و برخورد با متخلفان، عنوان داشت: هیچ شخص، نهاد، دستگاه و ارگانی فراتر از قانون نیست و هر تخلفی در حوزه منابع طبیعی، باید با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه ایجاد سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و آگاهی رسانی را گامی مهم در راستای صیانت از اراضی عمومی دانست و گفت: شهرستان دماوند سرشار از جوانان فعال، پویا و دلسوز در این زمینه است که می توانند کمک شایانی به این نهاد داشته باشند.

طاهرخانی عنوان داشت: با تلاش یگان های ویژه گشت منابع طبیعی در ایام نوروز و با دستور قضایی تعداد 40 فقره تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز، رفع تصرف و آزادسازی اراضی ملی انجام شده است که حدوداً 4 هکتار از این ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 40 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند/4 هکتار آزادسازی شد

تخریب 40 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند/4 هکتار آزادسازی شد