مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-03سياسي

آغاز ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از فردا


بنا بر اعلام ستاد برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در این دوره از نمایشگاه از فردا پانزدهم فروردین آغاز و تا هجدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنا بر اعلام ستاد برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ناشران متقاضی حضور در این دوره از نمایشگاه می توانند با مراجعه به سامانه ketab.

ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و از فردا پانزدهم فروردین تا هجدهم فروردین ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

  سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع اپیدمی کرونا، به دو شکل فیزیکی در محل مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه به آدرس ketab.

ir برگزار خواهد شد.

ناشران حاضر در این نمایشگاه در یک درگاه اینترنتی ثبت نام کرده و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی(فیزیکی و مجازی) یا صرفاً در شکل مجازی شرکت کند.

همچنین، سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب های منتشر شده سال 1397 به بعد و در شکل مجازی کتاب های منتشر شده سال 1391 به بعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از فردا

آغاز ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از فردا