مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-03سياسي

قاضی عسکر: حرم عبدالعظیم را به کانون فعالیت های دینی تبدیل می کنیم


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با تاکید بر ادامه راه آیت الله ری شهری گفت: تلاش می کنیم این مکان مقدس را کانون فعالیت های دینی قرار دهیم و در مسیر خدمت به مردم شهرری حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر ظهر امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله ری شهری(ره) و معارفه تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی بر من منتی نهاد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت مقام معظم رهبری بودم و کارهای اجرایی خود را با ایشان شروع کردم.

وی گفت: از ابتدای انقلاب، سرباز نظام و انقلاب بودم و افتخار داشتم در مسؤولیت های مختلف در خدمت مقام معظم رهبری باشم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: هیچ وقت به دنبال سمت و مقام نبودم و در مسؤولیت اصفهان نیز بنا به نظر آیت الله خامنه ای به اجرای وظایفم پرداختم.

حجت الاسلام قاضی عسکر در ادامه گفت: در موضوع حج نیز پس از استعفای آیت الله ری شهری به دلیل توجه مقام معظم رهبری این وظیفه را قبول کردم و عنوان کردم که هر زمانی فردی شایسته تر امکان اجرای این مسؤولیت را داشت قطعاً کنار خواهم رفت.

وی ادامه داد: برای تولیت آستان نیز حدود 10 نفر پیشنهاد دادم اما در نهایت بنده برای اجرای مسؤولیت در این آستان مقدس انتخاب شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: حرم عبدالعظیم را به کانون فعالیت های دینی تبدیل می کنیم

قاضی عسکر: حرم عبدالعظیم را به کانون فعالیت های دینی تبدیل می کنیم