مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-03سياسي

کسب مجوز راه اندازی شعب پیام نور در سه کشور خارجی


دانشگاه پیام نور از توسعه فعالیت های بین المللی و افزایش جذب دانشجوی خارجی در سال جاری خبر داد و گفت: مجوز راه اندازی شعب پیام نور در کشورهای عراق، - سوریه و لبنان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم تقی زاده در دیدار نوروزی با کارکنان دانشگاه پیام نور بر اهتمام ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور برای تحقق این شعار و رفع دغدغه ها تاکید کرد و با اشاره به ماموریت های اصلی این دانشگاه در سال 1401 اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در حوزه معاونت اداری و مالی به دنبال تدوین سند جامع نیروی انسانی و ساماندهی نیروی انسانی است.

وی فرهنگ مدیریت هزینه ها و تحقق درآمدزایی بیشتر، ایجاد نظام جامع پیشنهادات، بهره برداری از دارایی های غیرنقدی، افزایش جذب منابع خیرین، تفویض اختیار برخی امور به استانها، ارتقای سطح معیشت کارکنان و اصلاح چارت سازمانی را از دیگر اولویت های حوزه اداری و مالی دانشگاه عنوان کرد.

دکتر تقی زاده با اشاره به اولویت ها و برنامه های حوزه معاونت آموزشی در سال جاری افزود: گسترش رشته های تحصیلی کاربردی و بین رشته ای در مقاطع تحصیلات تکمیلی ، راه اندازی سامانه ای کارآمد برای برگزاری آزمون های بدون کاغذ و آنلاین، تقویت نرم افزارهای الکترونیکی، به روز رسانی آیین نامه ها و آمایش رشته ها را از جمله این برنامه ها عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مجوز راه اندازی شعب پیام نور در سه کشور خارجی

کسب مجوز راه اندازی شعب پیام نور در سه کشور خارجی