مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-03حوادث

سرقت از اماکن خصوصی در استان بوشهر 26 درصد کاهش یافت


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش 26 درصدی سرقت از اماکن خصوصی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همراهی و همیاری شهروندان و اصحاب رسانه شاهد موفقیت های خوبی در نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی تابعه استان و همچنین با رعایت توصیه های ایمنی در پیشگیری از وقوع جرایم توسط شهروندان، وقوع مجموع جرایم سرقت مهم در تعطیلات نوروز سال جاری در استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر به اجرای طرح پلیس در ایام نوروز اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال پیش بینی حضور حداقل پنج میلیون نفر مسافر در تعطیلات نوروز در استان و انتظار شهروندان برای تأمین امنیت مطلوب در همین راستا با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته و با اجرای طرح تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی و استفاده از طرفیت بسیار مهم و مؤثر مشارکت مردم و لطف خداوند متعال خوشبختانه شاهد کاهش وقوع مجموع جرایم سرقت مهم استان در این ایام بودیم.

کشف همه قتل ها وی اضافه کرد: همچنین نسبت کشف به وقوع مجموع جرایم سرقت در این ایام 100 درصد بوده است و طی این مدت چندین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از اماکن خصوصی در استان بوشهر 26 درصد کاهش یافت

سرقت از اماکن خصوصی در استان بوشهر 26 درصد کاهش یافت