مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-03سياسي

مخبر حلول ماه رمضان را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت


معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، ضمن تبریک ماه رمضان اظهار امیدواری کرد: سران کشورهای اسلامی به برکت این ماه بتوانند موجب گسترش وحدت اسلامی شوند.

- ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد: سران و مسئولان کشورهای اسلامی به برکت این ماه عزیز بتوانند موجب گسترش وحدت و همبستگی روزافزون کشورهای اسلامی، ریشه کنی فقر، رفع ظلم و ارتقا صلح و امنیت در سراسر کره خاکی، به ویژه در فلسطین عزیز شوند.

وی در این پیام ها ابراز امیدواری کرده است که رؤسای این کشورها با تأسی به آموزه های رفیع دین مبین اسلام، زمینه های ترویج بیشتر اصول دینی و اخلاقی و اعتلای نگرش ها و باورهای مسلمانان در جامعه اسلامی را فراهم آورند.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از این پیام ها، از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه بهار قرآن، ماه هدایت و رحمت الهی و ماه شکوفایی ایمان یاد کرد و گفت: ماه رمضان، ماه عنایت و توجه ویژه حق تعالی به بندگان خویش است، ماهی که با فلسفه مساوات و عدالت میان فقیر و غنی، مجالی فراهم آورده است تا مسلمانان جهان با بهره جستن از فضائل و کرامت معنوی این ماه سراسر نور و رحمت، روح و جسم خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر حلول ماه رمضان را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت

مخبر حلول ماه رمضان را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت