مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-03فناوري

نظام ممیزی و رتبه بندی مراکز داده در کشور پیاده سازی می شود


نظام ممیزی و رتبه بندی مراکز داده برای تمامی ارائه دهندگان این سرویس با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و نظام صنفی رایانه ای پیاده سازی می شود.

- ، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از آمادگی برای پیاده سازی نظام ممیزی و رتبه بندی مراکز داده در راستای توسعه سطح خدمات به بانک ها، صنایع و شرکت های مشمول اصل 44 با هدف شناسنامه دار کردن و ارتقا کیفی خدمات دیتاسنتر با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، خبر داد.

مراکز داده یا همان دیتاسنترها یکی از زیرساخت های مهم توسعه کشور در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات است و در بیان اهمیت آن، همین بس که در تقویم جهانی روزی به نام روز جهانی مراکز داده ثبت شده و هدف از این نامگذاری، شناساندن مراکز داده به عنوان کارخانه های داده در جهان است.

صنعت مراکز داده و ارائه خدمات مرتبط با آن، نه تنها در توسعه کشورها نقش بسیار مهمی دارد، بلکه خود نیز بستری برای اشتغال زایی و بهره وری اقتصادی است؛ از همین رو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در تلاش است با تبیین جایگاه این صنعت، به رشد و توسعه بستر ارائه خدمات این حوزه کمک کند.

بهرام زاهدی دبیر کمیته مرکزی نظام ممیزی و رتبه بندی مراکز داده در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در این باره گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت برنامه ریزی در حوزه مراکز داده، سازمان نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام ممیزی و رتبه بندی مراکز داده در کشور پیاده سازی می شود

نظام ممیزی و رتبه بندی مراکز داده در کشور پیاده سازی می شود