مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-03سياسي

ایران کوچک میزبان نخستین جشنواره افطار تاسحر در شب های رمضان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از برگزاری نخستین جشنواره افطار تا سحر شهر کرج در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از برگزاری نخستین جشنواره افطار تا سحر شهر کرج در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون محمدی روز یکشنبه 14 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری دو جشنواره افطار تا سحر برای نخستین بار در کاخ مروارید و بوستان خانواده شهر کرج هرشب در ماه مهمانی خدا میزبان روزه داران و گردشگران عزیز هستیم.

وی افزود: با تاکید استاندار البرز مقرر شد جشنواره های ستاد خدمات سفرهای نوروزی در قالب جشنواره افطار تا سحر با عنوان گردشگری و صنایع دستی تا پایان ماه مهمانی خدا ادامه داشته باشد.

محمدی هدف از برگزاری جشنواره های افطار تا سحر را توسعه صنعت گردشگری استان در ماه مبارک رمضان و جذب گردشگر به ویژه گردشگران پایتخت و شهرهای نزدیک به استان عنوان و اظهار کرد: گردشگران پایتخت می توانند بعد از اذان ظهر بدون شکستن روزه به این استان سفر کرده و برای افطار مهمان ویژه برنامه ها و غذاهای بومی و محلی اقوام ایرانی جشنواره افطار تا سحر شهر کرج باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران کوچک میزبان نخستین جشنواره افطار تاسحر در شب های رمضان

ایران کوچک میزبان نخستین جشنواره افطار تاسحر در شب های رمضان