مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-03سياسي

برنامه ریزی بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در جهاد تبیین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نیازمند، معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در رویداد کشوری نوروز تبیین که به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، - معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی از برنامه ریزی برای افزایش حوزه اثرگذاری و نقش آفرینی جهادگران تبیین فضای دانشجویی در عرصه های مختلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نیازمند، معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در رویداد کشوری نوروز تبیین که به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، با اشاره به بخشی از نامه سال گذشته مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان اروپایی گفت: امروز همه ما شاهد آن پیچ تاریخی ذکر شده در کلام رهبری هستیم.

نیازمند افزود: امروز شاهد مجموعه حوادث و اتفاقاتی هستیم که به وضوح تقابل، دشمنی استکبار و جریان کفر با جریان تمدن ساز اسلامی دیده می شود.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه با اشاره به نقش دانشجویان در جهاد عظیم تبیین بیان کرد: در شرایطی که رسانه های معاند و دستگاه های تبلیغاتی دشمن سعی در تخریب افکار جوانان و دانشجویان ایران اسلامی دارند، تشکل بزرگی مثل بسیج دانشجویی وظیفه دارد تا با تمام توان و ظرفیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در جهاد تبیین

برنامه ریزی بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در جهاد تبیین