مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-03سياسي

جایگاه خود را با ابتکار ارتقا دهیم


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم در سال جاری با ابتکارات و کار جدید جایگاه و سطح کاری خود را ارتقا دهیم .

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم در سال جاری با ابتکارات و کار جدید جایگاه و سطح کاری خود را ارتقا دهیم .

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز یکشنبه (14 فروردین ماه) در دیدار با مدیر و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، با تبریک سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از زحمات همه برادران و خواهران این مجموعه تشکر کرده و امیدواریم در سال جاری نیز ویروس کرونا به کلی ریشه کن و وضعیت جامعه به حالت عادی خود بازگردد.

وی افزود: متأسفانه در سال گذشته بسیاری از دوستان و اقوام را از دست داده ایم و اکنون این سال جدید و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای جبران اشتباهات است، لذا تصمیم بگیریم بداخلاقی نکنیم و دل کسی را از خود نرجانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به بازگویی توصیه ای از امیرالمومنین علی(ع) در وصف ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع) فرموده “أَیُّهَا الصَّائِمُ تَدَبَّرْ أَمْرَکَ فَإِنَّکَ فِی شَهْرِکَ هَذَا ضَیْفُ رَبِّکَ انْظُرْ کَیْفَ تَکُونُ فِی لَیْلِکَ وَ نَهَارِکَ وَ کَیْفَ تَحْفَظُ جَوَارِحَکَ ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه خود را با ابتکار ارتقا دهیم

جایگاه خود را با ابتکار ارتقا دهیم