مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-03فرهنگي

واکنش چیستا یثربی و ترانه علیدوستی به بیانیه زنان سینماگر


چیستا یثربی، فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس در واکنش به بیانیه زنان سینماگر ایرانی علیه آزارگران جنسی نوشت: چطور اکنون جرأت کرده اید ولی آن موقع به من گفتید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پس از افشاگری یک دستیار و برنامه ریز سینما از رفتار نامناسب یک بازیگر مرد و مشکلات زنان در پشت صحنه تولیدات سینمایی، جمعی از زنان دست اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه بیانیه ای صادر کنند.

(+ ) بلافاصله پس از انتشار این بیانیه، چیستا یثربی نویسنده تئاتر و سینما در واکنش به بیانیه زنان سینماگر ایرانی در اعتراض به خشونت و آزارگری و اعمال قدرت بر زنان در محیط سینما، متنی را با عنوان تا آخر عشق با من برقص در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

او نوشت:  یک مشت دروغگوی ترسوی موقعیت طلب؛ چطور اکنون، جرأت پیدا کرده اید؟ ولی آن موقع به من گفتید: خفه شو! و آن مرحومه خانه سینما گفت: حرف بزنی؛ خودم ساکتت میکنم! من حرف دارم و میزنم.

15 سال با وحشت، پنیک و استرس؛ زندگی کردم.

و شما صیغه شدید! معشوقه یک روزه و یک ساعته شدید! جایزه فجر گرفتید.

به عنوان خانم باوقار، متین و خوش حجاب سینما از شما یاد شد! روحتان و جسمتان را فروختید و مرا مجنون جلوه دادید و پولدار شدید! 15 سال در وحشت، زیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چیستا یثربی و ترانه علیدوستی به بیانیه زنان سینماگر

واکنش چیستا یثربی و ترانه علیدوستی به بیانیه زنان سینماگر