مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-03اقتصادي

افزایش تعطیلی های ورزش ایران پس از نوروز/ تهران همچنان بدون محدودیت


بر اساس جدیدترین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور در سال 1401، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که شدیدترین محدودیت ها از 24 شهر طی هفته گذشته به 36 شهر با وضعیت قرمز کاهش یافته و در 59 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

- بر اساس جدیدترین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور در سال 1401، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که شدیدترین محدودیت ها از 24 شهر طی هفته گذشته به 36 شهر با وضعیت قرمز کاهش یافته و در 59 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید -19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش با اتمام تعطیلات نوروزی، تعداد شهرهای قرمز به از 24 به 36 شهر رسیده است و و 59 شهر نیز در وضعیت نارنجی و 295 شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعطیلی های ورزش ایران پس از نوروز/ تهران همچنان بدون محدودیت

افزایش تعطیلی های ورزش ایران پس از نوروز/ تهران همچنان بدون محدودیت