مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-03فرهنگي

از صحنه تئاتر مشهد چه خبر؟


چهار نمایش «نهنگ» به کارگردانی مهدی ضیاءچمنی، «27 سالگی» به کارگردانی عبدالله برجسته، «سرخر» به کارگردانی آرش نژاد و «آش آشتی کنان» به کارگردانی محمد جهانپا در فروردین ماه 1401 بر صحنه تئاتر مشهد به اجرا درمی آید.

- ایسنا/خراسان رضوی چهار نمایش نهنگ به کارگردانی مهدی ضیاءچمنی، 27 سالگی به کارگردانی عبدالله برجسته، سرخر به کارگردانی آرش نژاد و آش آشتی کنان به کارگردانی محمد جهانپا در فروردین ماه 1401 بر صحنه تئاتر مشهد به اجرا درمی آید.

با آغاز سال جدید نمایش های تازه نیز برای رفتن به روی صحنه تئاتر مشهد آماده شده اند که از میان آن ها نمایش های نهنگ به کارگردانی مهدی ضیاءچمنی و سرخر به کارگردانی آرش نژاد از هفت فروردین ماه روی صحنه رفته و در حال حاضر هر شب در پردیس تئاتر مستقل به اجرا می پردازند و نمایش های بیست وهفت سالگی به کارگردانی عبدالله برجسته و آش آشتی کنان به کارگردانی محمد جهانپا نیز از 17 فروردین ماه به آن ها ملحق خواهند شد.

در ادامه به معرفی این نمایش ها می پردازیم.

نهنگ نمایش اجتماعی نهنگ به نویسندگی و کارگردانی مهدی ضیاء چمنی از هفت فروردین 1401 روی صحنه رفته و هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه انوشیروان ارجمند پردیس تئاتر مستقل واقع در خیابان صارمی، حد فاصل میدان حافظ و صارمی 50، پلاک 78 به اجرا می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صحنه تئاتر مشهد چه خبر؟

از صحنه تئاتر مشهد چه خبر؟