مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 06:522022-04-03اجتماعي

تمهیدات پلیس راهور تهران برای بازگشایی مجدد مدارس


رییس پلیس راهور تهران بزرگ، از آمادگی پلیس جهت بازگشایی مجدد مدارس از صبح یکشنبه و حضور صد درصدی پلیس راهور در سطح معابر و تقاطع ها جهت روان سازی بار ترافیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار محمدحسین حمیدی در گفتگو با مهر گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص حضور دوباره دانش آموزان در مدارس، پلیس راهور پایتخت با تمهیدات ویژه ای آماده روان سازی و تسهیل ترافیک شهر است تا در کمال آرامش خانواده ها، دانش آموزان و معلمان و مسئولین آموزشگاه های تهران به مراکز آموزشی برسند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و اقدامات لازم آغاز مجدد مدارس اندیشیده و مقدمات آن عملیاتی شده است، گفت: از جمله این اقدامات حضور صد درصدی تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر بمنظور روان سازی ترافیک و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تردد ایمن دانش آموزان است.

حمیدی ادامه داد: با توجه به حساسیت رفت و آمد دانش آموزان به مدارس، جلساتی متعددی ویژه ایمنی تردد دانش آموزان به خصوص نحوه فعالیت سرویس مدارس با مسئولین مرتبط داشتیم و در این راستا نیز آماده ی همراهی با دوستان آموزش و پرورش در جهت افزایش امنیت تردد دانش آموزان هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا نیاز است فعالیت سرویس مدارس هم از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس راهور تهران برای بازگشایی مجدد مدارس

تمهیدات پلیس راهور تهران برای بازگشایی مجدد مدارس