مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-02حوادث

افزایش 51 درصدی ترددهای بین استانی


فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به افزایش 51 درصدی ترددهای بین استانی گفت: امسال همکاری بیش از پیش مردم با پلیس منجر به کاهش جان باختگان حوادث رانندگی شد.

- خبرگزاری مهر ، سردار حسین اشتریدر بازدید از پلیس راه کرج – قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق عبادت و بندگی به درگاه خداوند متعال برای مردم عزیز از افزایش 51 درصدی ترددهای بین استانی در طرح نوروزی امسال (25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401) خبر داد و گفت: همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نتیجه ای ثمربخش به همراه داشت و منجر شد تلفات و جان باختگان حوادث رانندگی در نوروز امسال کاهش یابد.

وی با توصیه به مردم مبنی بر اینکه ساعات پایانی تعطیلات خود را با حوادث تلخ رقم نزنند و با حوصله و صبر رانندگی کنند، بیان داشت: امروز که مصادف با روز طبیعت است و مردم ما به بوستان ها و تفرجگاه ها می روند در کنارشان قطعاً شاهد حضور همکاران ما خواهند بود که ماموریتشان تأمین امنیت و آرامش می باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور ترافیک را در اکثر محورهای مواصلاتی در سطح کشور سنگین و نیمه سنگین عنوان کرد و افزود: با وجود افزایش ترددها ترافیک روان است و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 51 درصدی ترددهای بین استانی

افزایش 51 درصدی ترددهای بین استانی