مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-02سياسي

پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از پروژه های ناتمام شهری قم


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه را از گِره های مدیریت شهری مطرح کرد و خواستار حضور مسئولان در این بازدیدها شد.

- مهدی کلانترزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پروژه ناتمام پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تأکید کرد: تردیدی نیست که وضعیت فعلی آن محدوده به ویژه به عنوان یکی از ورودی های حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در شأن قم نیست.

وی افزود: البته افتتاح پیاده راه های مختلف در اطراف حرم مطهر مانند باغ راه بهار، پیاده راه بازار، پیاده راه انقلاب و پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی نشان از عزم شهرداری برای آرام سازی این محدوده دارد تا مردم و زائران عزیز بتوانند با آرامش لازم و کافی به زیارت مُشرّف شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه به برخی مشکلات پروژه های مدیریت شهری توجه داد و گفت: مشکلات حقوقی، مسائل مربوط به میراث فرهنگی و همچنین مُشاع بودن برخی زمین ها و مسائل مربوط به ارث سبب می شود تا تملک برخی زمین ها و به ثمر رساندن برخی پروژه ها با مشکل مواجه باشد.

کلانترزاده سپس تصریح کرد: بالاخره مشکل برخی از پروژه های مدیریت شهری باید حل شود که پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم از آن جمله است و امید می رود که گِره کور چند ساله این پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از پروژه های ناتمام شهری قم

پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از پروژه های ناتمام شهری قم