مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-02فرهنگي

بابک کریمی: کار نجاتم داد


بابک کریمی با مروری بر روزهای سخت دو سال گذشته اش و اینکه کار او را نجات داده، از اتفاق های امیدبخش در سینمای ایران می گوید؛ سینمایی که از کپی کردن آثار کیارستمی و فرهادی فاصله می گیرد.

- او همچنین یاداوری می کند که تا سال گذشته، پیش بینی دیگری از آینده ی بعد از کرونا داشتیم، ولی انگار همه چیز در حال برگشت به عقب است.

این بازیگر که در دو سال کرونایی گذشته مشغول بازی در پروژه های مختلف بوده، این روزها دو فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان و جنایت بی دقت ساخته شهرام مکری را به ترتیب روی پرده سینماها و در پلتفرم های اینترنتی در حال اکران دارد.

او در چند سال گذشته در فیلم های دیگری هم بازی کرده که فعلا خبری از نمایش عمومی آن ها نیست مثل سینما شهر قصه ساخته کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری، احمد به تنهایی حسین مهکام و فقر آهن آزاده آبادپور.

او که حدود دو سال قبل در فیلم ایتالیایی زندگی پیش رو با سوفیا لورن همبازی بود و اخیرا هم به عنوان یکی از بازیگران فیلم شهر خاموش احمد بهرامی معرفی شده، در گفت وگویی با ایسنا از جدیدترین فیلمش که در جشنواره فجر نمایش داده شده و الان روی پرده سینماهاست و نیز درباره سالی که با فراز و نشیب های زیاد پشت سر گذاشته، صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابک کریمی: کار نجاتم داد

بابک کریمی: کار نجاتم داد