مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-02بين الملل

روسیه مدعی شد: تلاش پسر بایدن برای ساخت سلاح های زیستی در اوکراین


گفته می شود اسناد مربوط به ارتباط پسر بایدن با تحقیق بر روی تسلیحات زیستی از لپتاپ متعلق به او کشف شده که سال 2019 آن را در تعمیرگاهی در آمریکا رها کرده بود.

- گفته می شود اسناد مربوط به ارتباط پسر بایدن با تحقیق بر روی تسلیحات زیستی از لپتاپ متعلق به او کشف شده که سال 2019 آن را در تعمیرگاهی در آمریکا رها کرده بود.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد به اسنادی درباره آزمایشگاه های مخفی ساخت سلاح های زیستی در اوکراین دست یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، بر اساس اسنادی که وزارت دفاع روسیه از ایمیل های هانتر بایدن پسر رییس جمهور آمریکا به دست آورده است، او در سرمایه گذاری بر روی تحقیق آمریکایی ها درباره عوامل بیماری زای خطرناک در اوکراین نقشی کلیدی داشته است.

این خبرگزاری نوشت، اسناد وزارت دفاع روسیه نشان می دهد که بین پسر جو بایدن و کارکنان دفتر کاهش تهدیدات وزرات دفاع آمریکا و پیمانکاران پنتاگون ارتباطاتی وجود داشته است.

به گفته ایگور کریلوف فرمانده نیروهای دفاع در برابر تشعشعات و مواد شیمیایی و میکروبی روسیه، این ایمیل ها نشان می دهد هانتر بایدن در جذب سرمایه برای پیمانکاران آمریکایی از جمله بلک اند ویچ و متابیوتا نقشی اساسی داشته و این شرکت ها را قادر می ساخته بر روی عوامل بیماری زا در اوکراین مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مدعی شد: تلاش پسر بایدن برای ساخت سلاح های زیستی در اوکراین

روسیه مدعی شد: تلاش پسر بایدن برای ساخت سلاح های زیستی در اوکراین