مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 01:272022-04-01سياسي

چند نکته برای بدرقه نوروز و به در کردن سیزده


فرمانده یگان حفاظت متابع طبیعی استان سمنان با اشاره به لزوم توجه ویژه به حفاظت از طبیعت زیبای بهاری در روز طبیعتث بر ضرورت رعایت اخلاق طبیعت گردی در روز 13 فروردین تاکید کرد.

- علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به روز طبیعت از هم استانیها خواست در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیش از پیش در حفظ طبیعت این نعمت عظیم الهی در همه مناسبت ها بکوشند .

وی تصریح کرد: مردم هرگونه خبر در زمینه پیشگیری از تخریب، تصرف و حریق به عرصه های منابع طبیعی، صید و شکار غیر مجاز را به طور شبانه روزی و فقط با گرفتن شماره تلفن 1504 و یا باتلفن139، 1540 (ستاد خبری یگان حفاظت) به اطلاع مسئولین ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ادارات حفاظت محیط زیست استان سمنان برسانند.

ابوطالبی با اشاره به اینکه سیزده بدر به تعبیری عام روز طبیعت نام گرفته اظهار کرد: سال های مدیدی است که مردم ایران زمین در روز 13فروردین شوق زیستن و تفرج یک روزه در دامان پر مهر طبیعت را گرامی داشته و این روز را در آغوش سبزه های تازه رسته سپری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان اداره کل و شهرستانهای تابعه در این روز در ورودی مکان های جنگلی، مرتعی، تفرجگاه ها و پارک های جنگلی این استان بیش از 10 هزار تراکت و بروشورو کیسه زباله و بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته برای بدرقه نوروز و به در کردن سیزده

چند نکته برای بدرقه نوروز و به در کردن سیزده