مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-01اجتماعي

طرح ترافیکی پلیس راه و راهور لرستان در روز طبیعت اجرایی می شود


جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از اجرایی شدن طرح ترافیکی پلیس راه و راهور لرستان در روز طبیعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی امروز جمعه در چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) از آمادگی پلیس لرستان در تأمین آرامش و امنیت شهروندان در 13 فروردین و روز انس با طبیعت خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انتظار می رود بیشترین حجم تردد وسایل نقلیه را در روز طبیعت در لرستان شاهد باشیم به همین منظور طرح ترافیکی پلیس راه و راهور استان برای تمامی مسیرها و برحسب موقعیت تفرجگاه ها، آماده و ابلاغ شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان به رانندگان توصیه کرد، از اعمال مخاطره آمیز در این روزها به ویژه روز طبیعت به طور جدی پرهیز کنند.

وی از شهروندان خواست، در روز طبیعت (سیزده به در) منازل خود را به طور کامل از سکنه خالی نکنند و با رعایت نکات ایمنی منازل خود را به افراد مورد اعتماد بسپارند و هشدارهای پلیسی را به صورت جدی مد نظر قرار دهند.

سرهنگ ابدال چگنی اظهار امیدواری کرد که با همکاری شهروندان و رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در روز طبیعت و ایام تعطیلات پایانی سال شاهد حوادث ناگواری نباشیم و همه هم استانی ها و هموطنان با سلامت کامل به مقصدشان برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیکی پلیس راه و راهور لرستان در روز طبیعت اجرایی می شود

طرح ترافیکی پلیس راه و راهور لرستان در روز طبیعت اجرایی می شود