مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-01سياسي

گیلان طلایه دار میهمان نوازی در راهیان نور با پذیرش 6 هزار زائر


مردمان غیور استان گیلان در دوران دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا و در دوران پس آن نیز با برپایی اردوهای راهیان نور طلایه دار این عرصه در کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، خاک مناطق عملیاتی جنوب کشور، هنوز هم دلاورمردی شهدا و رزمندگانی که بزرگان این سرزمین در دفاع از وطن بودند را فریاد می زند و استواری و پایمردی را می توان در جای جای این سرزمین نظاره گر بود، زیرا تا همین چند دهه پیش جوانان همین سرزمین مردانگی و دلاورمردی را به نمایش گذاشتند و نامشان تا همیشه تاریخ در دفاع از ارزش ها و وطن به نیکی خواهد درخشید.

در مناطق عملیاتی جنوب هوایش پر شده از عطر یاس و گویی در قطعه ای از بهشت سیر کرده و فرشتگان در هوایش موج می زنند به این دلیل هستند هنوز انسان هایی که فارغ از هیاهوی دنیا برای دیدن رشادت رزمندگان گام در سرزمین عشق می گذارند.

در ایام سفرهای راهیان نور همه در مسیر عاشقی پا می گذارند تا پس از سال ها از دوران افتخارآفرینی و جان فشانی شهدا در دفاع مقدس، این منطقه را از نزدیک مشاهده کنند و هستند انسان های آزاده فارغ از هر نگرش و تفکری، بی قرار و بی تاب رسیدن به نقطه ای هستند که برای هر نقطه از آن می توان داستان های بسیاری نوشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان طلایه دار میهمان نوازی در راهیان نور با پذیرش 6 هزار زائر

گیلان طلایه دار میهمان نوازی در راهیان نور با پذیرش 6 هزار زائر