مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-01سياسي

مردم در سیزده به در حافظ منابع طبیعی باشند


دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت فرا رسیدن روز طبیعت با صدور پیامی از مردم خواست تا در این روز حافظ منابع طبیعی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، در پیامی از مردم کشور خواست، در روز طبیعت موسوم به سیزده به در، مواظب منابع طبیعی باشند.

متن پیام بدین شرح است: به نام خالق هستی سیزدهم نوروز، روز طبیعت و روز زیستن در کنار نعمت های سبز خداوند عالم است.

بر اساس سنت دیرینه، مردم ایران زمین در چنین روزی در دامان پر مهر طبیعت همراه با خانواده سلامی دوباره به طبیعت می کنند و بار دیگر پروردگار متعال را صمیمانه شکرگزاری می کنند.

سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ضمن آرزوی لحظاتی خوش برای هموطنان عزیز، درخواست می نماید به منظور پیشگیری از هرگونه آسیب به جنگل ها و مراتع، اصول ایمنی و همچنین حفاظت منابع طبیعی را رعایت کرده تا ان شاالله در پایان این روز فرخنده، رد پایی از تخریب و آلودگی در طبیعت باقی نماند.

از عموم هم وطنان دعوت می کنیم در مرتبه اول از برپایی آتش در طبیعت اجتناب نمایید و اگر هم ناچار شدید، یا از کپسول گاز کوچک سفری استفاده نمایید یا حتما به صورت ایمن و دور از برگها و علفهای خشک و درختان، آتش را برپا نموده و در پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در سیزده به در حافظ منابع طبیعی باشند

مردم در سیزده به در حافظ منابع طبیعی باشند