مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-01سياسي

ایستگاه های سلامت معنوی در محلات خرم آباد برپا می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه 60 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در استان برگزار می شود، از برپایی ایستگاه های سلامت معنوی در محلات مختلف خرم آباد خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی قدرتی در همایش طلایه داران تبلیغ در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متعددی در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این ماه مبارک نماز جماعت در تمام مساجد شهری و روستایی لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 60 برنامه رسانه ای، قرآنی، فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار می شود، از برپایی ایستگاه های سلامت معنوی در محلات مختلف خرم آباد خبر داد و افزود: در این ایستگاه ها مبلغان و طلاب، به روزه داران و مراجعه کنندگان مشاوره های دینی، فرهنگی ارائه خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه قبل از اذان مغرب و عشا، اقامه اذان زنده و همچنین تواشیح در مکان های پر تردد در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: این برنامه ها به همت جوانان خوب و خوش صدا لرستانی برگزار می شود.

حجت الاسلام قدرتی با تأکید بر اینکه در مکان های پر تردد نشست های معنوی و شبانه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نشست ها با حضور جوانان در بوستان ها و پارک ها پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های سلامت معنوی در محلات خرم آباد برپا می شود

ایستگاه های سلامت معنوی در محلات خرم آباد برپا می شود