مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-01سياسي

اقامه نماز در ادارات لرستان مورد رضایت نیست


نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم توجه و اهتمام بیشتر مسئولان به اقامه نماز اول وقت، گفت: از شیوه اقامه نماز در ادارات رضایت ندارم.

- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در همایش طلایه داران تبلیغ که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه رسالت جامعه روحانیت رسالت انبیا است، اظهار کرد: همان رسالتی که در تبلیغ و تبیین معارف و آموزه های اسلامی، در بیان احکام و اعتقادات بر عهده انبیا الهی بوده بر عهده روحانیت است.

وی با تأکید بر اینکه کار روحانیت تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر حسن خلق، معاشرت، گفتار صحیح و بهره گیری از شیوه های نوین تبلیغی است، افزود: جامعه روحانیت سرچشمه جوشان معارف اسلامی است کمااینکه منبر و تبلیغ در طول تاریخ افتخار روحانیت بوده است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه رمضان فرصتی مناسب برای طلایه داران تبلیغ است، ادامه داد: عصاره اعتقادات اسلامی و اخلاق و احکام اسلامی همان تعلیم و تربیت اسلامی است، اگر در این عرصه کوتاهی صورت گیرد، بین متعلمان عرصه تبلیغ و مربیان، جامعه روحانیت و مبلغان ما را دیگران فاصله ایجاد می کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بیشتری فراهم شده تا روحانیت در کار تبلیغ، تبیین، تعلیم و تربیت اسلامی و پیگیری امور مردم و همچنین ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز در ادارات لرستان مورد رضایت نیست

اقامه نماز در ادارات لرستان مورد رضایت نیست