مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-01پزشكي

آغاز دوباره طرح سی شب، سی مسجد پس از وقفه دو ساله در بابل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل از اجرای یازدهمین سال اجرای طرح «سی شب، سی مسجد پس از دو سال وقفه در ماه رمضان سال جاری با محوریت آموزش بهداشت و سبک زندگی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، دکتر سید علی مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: طرح اعزام گروه پزشکی تخصصی و عمومی به صورت کاملا داوطلبانه همراه با ویزیت رایگان و آموزش مطالب بهداشتی درمانی به مساجد شهرستان بابل ویژه مناطق محروم در شبهای ماه مبارک رمضان برای اولین بار در کشور در سال 1389 راه اندازی شد.

دکتر مظفرپور افزود: هدف از اجرای این طرح ویزیت رایگان افراد محروم روستاها و رضایتمندی قشر آسیب پذیر جامعه، حضور پزشکان در فضای مسجد در ماه مبارک رمضان و گسترش پیوند علم و معنویت، گسترش روحیه جهادی و داوطلبانه در بین جامعه پزشکی، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه داران و بیماری های شایع، ارائه خدمت صادقانه کادر پزشکی و حضور ملموس مسئولین و پزشکان در بین مردم است.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: طرح سی شب، سی مسجد با همکاری بسیار صمیمانه و جدی بسیج جامعه پزشکی و با حضور بیش از 200 پزشک فوق تخصص، متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و ماما، اورژانس 115، سخنران ( آموزش سلامت و پیشگیری از کرونا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوباره طرح سی شب، سی مسجد پس از وقفه دو ساله در بابل

آغاز دوباره طرح سی شب، سی مسجد پس از وقفه دو ساله در بابل