مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-01حوادث

برخورد با اراذل و اوباش از اولویت های امسال پلیس است


سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با معرفی پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت داخلی جامعه، تداوم برخوردهای قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، - اشرار و مجرمان را از مهمترین اولویت های انتظامی کشور در سال جدید عنوان کرد.

‍ سردار مهدی حاجیان در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس بوده و هر کس به هر شکل و عنوانی بخواهد از آن عبور کند قطعا با واکنش سریع و قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس همواره تلاش کرده اند با ارائه بهترین خدمات، مردم را به قانون مداری تشویق و در مقابل نیز همانند سدی محکم در مقابل قانون گریزان ایستاده اند، افزود: مجرمان در هیچ کجای این سرزمین امنیت ندارند و اکثر آن ها در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

سردار حاجیان تاکید کرد: هرجامعه ای که امنیت داشته باشد از رونق و توسعه هم برخوردار است و ماموران زحمتکش و جان برکف پلیس در جمهوری اسلامی نیز با درک این مسئله، شبانه روز برای برقراری و استقرار امنیت پایدار تلاش می کنند و به فضل الهی و با همکاری خوب مردم توانسته اند اقدامات بسیار موثری هم صورت دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اراذل و اوباش از اولویت های امسال پلیس است

برخورد با اراذل و اوباش از اولویت های امسال پلیس است