مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-01اجتماعي

بوستان های تهران آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت


همزمان با فرارسیدن تعطیلات آخر هفته و نزدیک شدن به روز طبیعت، شهرداری منطقه13 تمهیدات و اقدامات لازم را برای میزبانی از شهروندان تهرانی در قطب گردشگری شرق تهران و 64 بوستان انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شهردار منطقه13 تهران با بیان اینکه پارک جنگلی سرخه حصار یکی از  پارک های بزرگ جنگلی شهر تهران محسوب می شود که دارای طبیعت زیبا و فضای دلپذیر است، گفت: این پارک زیبا پذیرای هزاران میهمان از نقاط مختلف شهر تهران در روز طبیعت و واپسین ایام نوروز است.

وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار و بهسازی و باز سازی قطب گردشگری شرق تهران و بوستان های منطقه افزود: با اقداماتی که از ماه ها قبل برای استقبال از نوروز از سوی معاونت های اجرایی شهرداری منطقه 13 انجام شد، هم اکنون این پارک آماده پذیرایی از 1.

5 میلیون شهروند در روز طبیعت است.

به گفته شهردار منطقه13، در حال حاضر، اقدامات و هماهنگی های لازم برای امادگی جهت اطفاء حریق احتمالی، تعمیر و نظافت سرویسهای بهداشتی، تهیه کیسه های زباله و بروشور جهت توزیع بین شهروندان ، آماده باش کارگران و نگهبانان، کنترل و نظارت بر تأمین روشنایی همه پارک ها و بوستان ها، رفع نواقص و تأمین ایمنی و بهداشت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان های تهران آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

بوستان های تهران آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت