مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-01سياسي

12 فروردین سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: 12 فروردین سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است که حاکمیت دین را در برابر چشمان حیرت زده نظریه پردازان سراسر جهان به نمایش گذاشت و نگاه آنان را به هویت دین، - ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: 12 فروردین سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است که حاکمیت دین را در برابر چشمان حیرت زده نظریه پردازان سراسر جهان به نمایش گذاشت و نگاه آنان را به هویت دین، دین باوری و کارکرد آن تغییر داد.

  حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار به مناسبت 12فروردین ،روز جمهوری اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ .

قصص : 5 با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان انقلاب اسلامی که ما را از بندگی طاغوت رهایی بخشیدند و مهمانی بر سفره پیروزی خود روزیمان کردند.

به یقین بزرگترین دستاورد قرن گذشته برچیدن نظام ستم پیشه شاهنشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در روز 12 فروردین 1358به اراده و خواست مردم و رهبری روحانیت تحقق یافت.

این روز سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر می باشد تحولی که حاکمیت دین را در برابر چشمان حیرت زده نظریه پرداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است

12 فروردین سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است