مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 21:172022-03-31سياسي

دستور تخریب یک ویلای غیر مجاز در ییلاقات ماسال صادر شد


رییس کل دادگستری گیلان در بازدید از شهرستان ماسال دستور تخریب یک ویلای غیر مجاز را صادر کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از مناطق ییلاقی و جنگلی شهرستان ماسال، دستور تخریب یک ویلای غیر مجاز را صادر کرد.

رییس کل دادگستری گیلان در ادامه، با اشاره به پیگیری های مردم منطقه شاندرمن مبنی بر تخریب آسفالت جاده روستایی این منطقه تصریح کرد: پیمانکار مربوطه علی رغم دریافت اعتبارات دولتی به تعهدات خود عمل نکرده و با استفاده از آسفالت بی کیفیت موجب ایجاد حفره های عمیق و تخریب جاده شده است.

وی وضعیت کنونی جاده را فجیع تر از جاده های خاکی روستایی توصیف نمود و گفت: به جهت عدم نظارت مسئولان و متولیان و عدم پایبندی پیمانکار به تعهدات خویش، خسارات زیادی به مردم منطقه تحمیل شده است و باید برای پیمانکار و همچنین مدیرانی که با بی کفایتی خود بستر تضییع حقوق عامه را فراهم نمودند پرونده قضایی تشکیل شده و به جرائم آنان در اسرع وقت رسیدگی شود.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز، با اشاره به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در سال 1401 مبنی بر مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد با مدیران خاطی اظهار کرد: پروژه ای که به صورت غیر قانونی در جنگل های ماسال ساخته شده است، اعتراض و ناراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور تخریب یک ویلای غیر مجاز در ییلاقات ماسال صادر شد

دستور تخریب یک ویلای غیر مجاز در ییلاقات ماسال صادر شد