مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 17:172022-03-31سياسي

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نمازجمعه 12فروردین ماه تهران


نمازجمعه این هفته تهران، 12 فروردین ماه هم زمان با روز جمهوری اسلامی در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- نمازجمعه این هفته تهران، 12 فروردین ماه هم زمان با روز جمهوری اسلامی در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق روال، ساعت 11 صبح درب های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می شود و برنامه از ساعت 11 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در نمازجمعه تهران گفت: فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله برنامه ها و فعالیت های گوناگون با عناوین نمایشگاه کتاب هدهد، خدمات گروه های جهادی، ایستگاه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، ثبت نام رایگان کتابخانه ها، ایستگاه سلامت، ایستگاه بازی های فکری، ایستگاه محصولات فرهنگی، ثبت نام خادمین شهدا و ایستگاه طراحی و نقاشی کودک دلنوشته میزبان نمازگزاران است و برای ارائه خدمات به خانواده های نمازگزار در محل برگزاری نمازجمعه برقرار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نمازجمعه 12فروردین ماه تهران

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نمازجمعه 12فروردین ماه تهران