مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 16:022022-03-31سياسي

اتمام جاده نیمه تمام درگز - کبکان - قوچان با الویت پیگیری می شود


کبکان - قوچان به عنوان مهم ترین مطالبه مردمی با اولویت به اطلاع رییس جمهوری رسیده و پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی سلاجقه بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان درگز با بیان اینکه اتمام جاده نیمه تمام درگز - کبکان - قوچان به عنوان مهمترین مطالبه مردمی با اولویت به اطلاع رییس جمهوری رسیده و پیگیری می شود، اظهار کرد: جاده فعلی قوچان به درگز که از میان منطقه تندوره عبور می کند جاده ای ترانزیتی با تردد کامیون های فراوان، بسیار خطرناک و همراه با تلفات انسانی بالا در تصادفات است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت این جاده از سال92 آغاز شده اما به دلیل عدم اعتبار همچنان نیمه تمام مانده است و وزارت راه و شهرسازی باید تکلیف این طرح را روشن کند.

وی افزود: بهره برداری از این جاده، راه ارتباطی مستقیم 24 روستا با شهرستان درگز را هموار می کند و به عنوان یکی از مطالبات مردم شهر و روستا در این منطقه بیان شده است.

سلاجقه افزود: مساله آب های خروجی از کشور و نیز بیکاری جوانان منطقه نیز به عنوان دیگر مطالبات مردم منطقه به اطلاع رییس جمهور خواهد رسید.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: تعطیلی 11 باب کارخانه این منطقه به هیچ وجه پذیرفته شده نیست در حالی که می توانست ظرفیت خوبی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام جاده نیمه تمام درگز - کبکان - قوچان با الویت پیگیری می شود

اتمام جاده نیمه تمام درگز - کبکان - قوچان با الویت پیگیری می شود